zondag - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Rob Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Rob Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

zondag

Door: groep

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 Juni 2014 | Nederland, Rijssen

Hallo allemaal,

Aller eerste een fijne zondag toegewenst vanuit Mozambique. Op de zondag wordt in nederland niet gewerkt, dus ook hier niet. Vannochtend hebben er een heel aantal van de groep gekozen voor een wandeling. Ik, koos "verstandig" om in bed te blijven liggen en daar mijn grootste hobbie uitvoeren: slapen:).

Naardat we heerlijk hebben ontbetsnden gingen we richting de kerk. De kerk was niet de kerk die we gewend zijn. Een groot gebouw met veel stoelen wn banken er in en een preekstoel. Nee, hier in afrika kan dat gewoon in de zon buiten onder de grote boom:) en de preekstoel? Niet nodig, de dominee gaat staan en rest gaat op matjes zitten. Wij als groep mochten ook 2 tal nederlandse liederen zingen. De heen en terugweg waren troueens ook erg gaat. 2 grote 4x4 pickups. En ik aron en gijsbert achterin, open air hobbel de bobbel, maar erg leuk. Halverwege de terugweg hielden 2 mannen ons aan om te gaan gaan kijken bij een oude man, hij was ziek. Frits en sophie er heen, en het was niet helemaal best. Mario had er vanmiddag medicijnen gebracht en morgen kwam hij als goed is op de kliniek voor verdere behandeling. Later de terugweg ook nog langs het dtrand gereden met de luxe louges, luxe, zon, witte stranden en palmbomen daar kun je wat dat betreft goed vakantie vieren.

Later op de middag zijn er een aantal naar het strand, chris en ik hebben het vuur opgestoken om een lekkere warme douch te krijgen vanavond.

Met het eten vanavond, jawel heerlijke pannekoeken, vers gebakken. Genieten!

Straks nog even de planning en organisatie doornemen. En morgen weer aan de bak.

Nog heel even en dan zitten we al weer in de bus naar huis dus nog maar even door buffelen.

Dat was hem weer vannavond. Fotos zullen vanzelf verschijnen. (Niet of hele trage verbinding).

Groeten!;)

• 01 Juni 2014 - 20:59

Tamara Nieuwenhuis:

En zo blijf ik ook weer op de hoogte van jullie wel en weer. Nog drie dagen knallen en dan weer naar nederland terug he?! Ben benieuwd naar de nieuwe keuken! Groetjes uit nederland voor alle klussers en sophie.

• 01 Juni 2014 - 23:05

Ralda Houtman:

Super om te lezen.nog even genieten van het goede afrika