onderweg - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Rob Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Rob Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: Rob Nieuwenhuis

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 Mei 2014 | Nederland, Rijssen

Hallo allemaal,

Ff een update. De beide vluchten waren goed. Er werd goed voor ons gezorgd. En waren mooi op tijd in Johannesburg.

nadat we een miscommunicatie hadden met de autoverhuurder, (die dacht dat we met 8 waren, ipv 9) vervolgde we onze weg naar paulkrugerpark (komatipoort).

Aangekomen daar waren de 2 kamers gereed voor gebruik. Nadat we alles hadden uitgepakt, de bedden hadden 'opgemaakt' gingen we met zn 9'en uiteten bij een naarbij gelegen restaurant. Super gegeten en gedronken: genieten.

Nadat we hadden gegeten gingen we nog even wat nadrinken in de centrale hal van het appartementen complex. En daarna (vroeg) naar bed want de volgende ochtend moesten we weer vroeg op.

de volgende ochtend:
Nadat iedereen zich had klaargemaakt en zijn koffers weer in de auto had staan gingen we richting het krugerpark. Hier vanaf 6 uur sochtends tot 3 uur smiddag rons gereden. Ja, we hebben alle big 5s van afrika gezien. (Leeuw, olifant, buffel, neushoorn en het leupaard). Naast deze dieren ook nog veel andere dieren gezien. Van zebraa en krokodillen tot de kleinste visjes en volgels, ze waren er allemaal. (Zelfs apen met blauwe (mannelijke) geslachtsdelen, jaja denk je dat maar is in.)

Van het krugerpark door naar Maputo. De hoofdstad van Mozambique. MAAR:

bij de grens van Mozambique bleken dat de autopapieren niet te kloppen omdat we dus een andere auto hadden meegekregen. Dus konden we niet door. Nadat Berr het een en ander had gebeld konden we in Nelspruit de volgende dag (morgen) de juiste papieren ophalen. Dus we overnachten nog een nacht in in het krugerpark verblijf. En hopen morgen dat we in 1 keer door kunnen rijden naar het project. I.p.v te overnachten in Maputo.

vanavond maar weer uit eten in hrtzelfde restaurant ( he vervelend).

• 24 Mei 2014 - 19:02

Willie:

Hey hallo Afrika gangers ... fijn dat jullie over zijn , begin is er . Dus alweer van alles beleefd... Eet smakelijk, fijne avond, groetjes uit Holland!!!!!!!
    Groetjes,
    Willie

• 24 Mei 2014 - 19:10

Annette Nieuwenhuis:

Hoi Rob. Mooi om zo wat van je te lezen. Stoer dat je alle beesten in het park hebt gezien. Geniet er lekker van. Groeten uit Vriezenveen van Jan en Annette.